Firmy telekomunikacyjne, telefonia internetowa

przez | 28 grudnia, 2019

Na polskim rynku istnieje dużo przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, które prześcigają się w coraz to nowszych usługach. Aby przyciągnąć klientów, zapewniają atrakcyjne ceny i brak dodatkowych, ukrytych kosztów. Jednak w momencie do przystąpienia podpisania umowy często okazuje się, że w rzeczywistości nie wygląda to już tak jakbyśmy oczekiwali. Za wiele usług trzeba dopłacać. Dlatego, niezwykle ważne jest to, aby wybierać firmy telekomunikacyjne tylko z doświadczeniem i pozytywną opinią na rynku. Jedną z działalności godnych zaufania jest bez wątpienia Spikon, którego centrale znajdują się na terytorium Polski. Polityka Spikon jest jawna i przejrzysta. Spikon stawia na wysoką jakość i innowacyjność swoich usług. Spikon obiecuje również atrakcyjne ceny, brak ukrytych kosztów i możliwość negocjowania cen dla swoich klientów. Spikon ceni sobie osobiste podejście do każdego podopiecznego. Pracownicy i konsultanci posiadają wieloletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Elastyczność i innowacyjność oferty to nie jedyne zalety, jakie muszą mieć profesjonalne firmy telekomunikacyjne świadczące usługi takie jak telefonia internetowa .

Spikon- usługi( VoIP, Call Center, Voicer)

Spikon dba o nieustanny rozwój swoich konsultantów. Duży nacisk kładzie na na budowanie długotrwałych kontaktów ze swoimi klientami. Spikon zapewnia między innymi bezpłatne konto telefoniczne, pocztę głosową, czy numer wewnętrzny. Dla klientów zainteresowanych wykorzystaniem dialera automatycznego, Spikon dostosuje ofertę indywidualnie do oczekiwań firmy każdego kontrahenta. Przeniesienie numeru do Spikon jest również darmowe. Pracownicy Spikon gwarantują pomoc w przeprowadzeniu wszelkich istotnych formalności. Również ceny za telekonferencje, czy wirtualny faks są niezwykle konkurencyjne. W każdej przedsiębiorstwie niezwykle istotna jest obsługa klienta. Powinna być ona szybka i sprawna. Dlatego swoim klientom Spiker oferuje funkcje Voicer, która jest aplikacją wspierającą pracę operatorów Call Center. W ramach usług Call Center Spikon ma w swojej ofercie również usługę kolejki dla oczekujących, czy nagrywanie połączeń. Żadna firma, szczególnie na początku swojej działalności nie może sobie pozwolić na utratę choćby jednego klienta. Firma świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, Call Center, nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest naddzwanianie połączeń wychodzących. Firma telekomunikacyjna posiada szeroką ofertę dla działalności, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój. Spikon może także pochwalić się wysoką jakością usług, jak również ich niezawodnością. Dodatkowo Spikon obiecuje odpowiednie wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu nieoczekiwanych problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać każde wątpliwości i pytania ze strony każdego firmy. Opinii o firmach telekomunikacyjnych można również szukać na forach internetowych. Jednak każda szanująca się i profesjonalna działalność prowadzi swoją stronę internetową, na której opisuje zakres swojej oferty i dane kontaktowe. Spikon odpisze na każdy mail i odpowie na każde zapytanie dotyczące telefonii internetowej.