Jak wygląda pozycjonowanie w Warszawie?

przez | 10 grudnia, 2019

Pozycjonowanie w Warszawie to dzisiaj jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów na promowanie swojej firmowej strony internetowej. Przedsiębiorcy otrzymują stosunkowo tanie rozwiązanie, dzięki któremu mogą zyskać widoczność w wyszukiwarce Google i tym samym wyjść naprzeciw bardzo dużej liczbie potencjalnych klientów. Sprawdźmy zatem jak wygląda SEO krok po kroku i na co powinieneś zwrócić uwagę!

Krok 1 – Wybór agencji SEO

Pierwszym niezbędnym krokiem jest przede wszystkim wybranie odpowiedniej agencji SEO, która będzie w stanie zadbać o promocję Twojej strony internetowej. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie Warszawa jest miejscem, gdzie funkcjonuje wielu specjalistów, dlatego też z pewnością znajdziesz takich, na których będziesz mógł liczyć. Sprawdź tylko doświadczenie i kwalifikacje firmy, jej dotychczasowe realizacje, ofertę, a także opinie wcześniejszych klientów – dzięki temu będziesz mieć możliwość nawiązania współpracy z największymi fachowcami w branży SEO!

Krok 2 – Audyt i optymalizacja strony

Pozycjonowanie strony warto rozpocząć od jej audytu, a więc sprawdzenia tego, jak działa oraz jakie są jej mocne i słabe strony. Specjaliści zwracają uwagę na meta tagi, nagłówki, treści, prędkość ładowania strony, jej błędy oraz wiele innych aspektów, które następnie są w stanie zoptymalizować, dostosowując w ten sposób witrynę z jednej strony do wymogów Google, a z drugiej do potrzeb użytkowników. Jest to bardzo ważny krok, który pozwoli stworzyć całą strategię pozycjonowania.

Krok 3 – Wybór słów kluczowych

Początek działań SEO to również dokładna analiza rynku, konkurencji oraz celów przedsiębiorstwa, a następnie dostosowanie działań do potrzeb klienta. Kluczowe jest przede wszystkim wybranie odpowiednich wyrażeń kluczowych, a więc haseł, na które potencjalni klienci będą odnajdywać Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. Muszą to być takie frazy, które nie będą zbyt ogólne i na które nie będzie zbyt dużej konkurencji – dlatego też często wybiera się tzw. słowa kluczowe z długiego ogona, które umożliwiają skuteczne promowanie nawet małych firm.

Krok 4 – Link building

Kolejnym krokiem do osiągnięcia sukcesu jest linkowanie – zarówno wewnętrzne (na stronie), jak i zewnętrzne (z innych stron do strony docelowej). Jest to działanie niezbędne jeżeli chodzi o pozycjonowanie w Warszawie, dzięki któremu w ogóle możliwe jest pojawienie się w na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. Oczywiście linki te muszą być wysokiej jakości, aby doceniło je Google!

Krok 5 – Zadbanie o content

Dzisiejsze SEO to mnóstwo wymogów Google, do których zaliczamy zadbanie o wysokiej jakości treści, które znajdują się w witrynie firmowej. Muszą to być teksty merytoryczne, eksperckie i zróżnicowane, które dodatkowo będą odpowiednio sformatowane. Dzięki temu zostaniesz doceniony przez Google, a Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji. No i użytkownicy, którzy pojawią się na Twojej stronie będą zadowoleni, bo znajdą tam profesjonalne odpowiedzi na swoje pytania.

Krok 6 – Kontrolowanie wyników pozycjonowania

Każda agencja SEO, pragnąca zadbać o klienta, zapewnia mu dostęp do comiesięcznych raportów, dzięki którym dowiesz się, czy pozycjonowanie strony przebiega tak, jak tego oczekiwałeś. Powinno to znajdować się w ofercie firmy, z której usług skorzystasz, ponieważ to Twoje jedyny sposób na weryfikację tego, czy SEO jest Twoim sposobem na sukces!